Контактна інформація
Центр обслуговування споживачів природного газу
Головна мета Центру обслуговування споживачів природного газу ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" – зробити усі послуги максимально зручними, комфортними і необтяжливими для споживачів. Роботу центру організовано за принципом "єдиного вікна". Тобто клієнт може отримати будь-яку потрібну консультацію.
Центр обслуговування споживачів природного газу надає послуги:
для непобутових споживачів (підприємств, установ, організацій, підприємців):
- • укладення договору про надання послуг з постачання природного газу;
- • розірвання договору про надання послуг з постачання природного газу;
- • виписка рахунків на оплату послуг з постачання природного газу;
- • звірка розрахунків за надання послуг з постачання природного газу;
- • перевірка рахунків за надання послуг з постачання природного газу;
- • внесення показників лічильника;
- • надання консультацій.
У Центрі обслуговування споживачів природного газуконсультуватиме один працівник. В Центрі обслуговування споживачів забезпечена можливість максимально комфортного очікування.
Пріоритетний напрямок у діяльності ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» це:
- впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на всіх рівнях;
- забезпечення оперативного зворотного зв'язку між спеціалістами товариства та клієнтами.
Ми працюємо для Вас!
Адреса: 79026, м. Львів, вул. Стрийська, буд. 86 В, кв. 1
Телефон: 0 800 30-44-54, (067) 538-04-54, (067) 393-31-36, (067) 393-31-37, (097) 538-04-54.
Графік роботи:
понеділок – п'ятниця: з 8.00 до 17.00
субота, неділя: вихідний
Центр обслуговування споживачів електричної енергії
Головна мета Центру обслуговування споживачів електричної енергії ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" – зробити усі послугимаксимально зручними, комфортними і необтяжливими для споживачів. Роботу центру організовано за принципом "єдиного вікна". Тобто клієнт може отримати будь-яку потрібну консультацію.
Центр обслуговування споживачів електричної енергії надає послуги:
для непобутових споживачів (підприємств, установ, організацій, підприємців):
- • укладення договору про надання послуг з постачання електричної енергії;
- • розірвання договору про надання послуг з постачання електричної енергії;
- • виписка рахунків на оплату послуг з постачання електричної енергії;
- • звірка розрахунків за надання послуг з постачання електричної енергії;
- • перевірка рахунків за надання послуг з постачання електричної енергії;
- • нові підключення споживачів, які приєдналися до електричних мереж;
- • відновлення електропостачання після відключення;
- • внесення показників лічильника;
- • надання консультацій.
У Центрі обслуговування споживачів електричної енергії консультуватимуть 2 працівників. Також центр обладнаний
автоматизованою системою розподілу клієнтських потоків, так званою електронною чергою.
Такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі. Про те, як користуватися новою
системою підказує адміністратор, який постійно перебуває в залі. Крім того, в Центрі
обслуговування споживачів електричної енергії забезпечена можливість максимально комфортного очікування.
Пріоритетний напрямок у діяльності ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» це:
- впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на всіх рівнях;
- забезпечення оперативного зворотного зв'язку між спеціалістами товариства та клієнтами.
Ми працюємо для Вас!
Адреси:
79026, м. Львів, вул. Стрийська, буд. 86 В, кв. 1,
77101, Івано-Франківська обл., місто Галич, вул. Гора, 34.
Рівненська область, м. Рівне, бульвар Богдана Хмельницького, буд. 2А.
61001, Харківська обл.., м. Харків, пров. Гагаріна, 24.
Закарпатська область, місто Хуст, вул. Сливова, 48.
10002, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 112.
01133, м. Київ, вул. Євгена Коновальця, буд. 32Б, кв. 5.
Телефони:
(067) 393-31-37,
(067) 538-04-54,
(067) 393-31-36 - бухгалтерія,
(097) 538-04-54. - юридичний відділ.
Адреса електронної пошти: gasenergo2019@gmail.com
м. Львів:
Графік роботи:
понеділок – п'ятниця: з 8.00 до 17.00
субота, неділя: вихідний
м. Галич:
Графік роботи:
понеділок – п'ятниця: з 10.00 до 16.00
субота, неділя: вихідний
м. Житомир:
Графік роботи:
Кожен другий понеділок місця
з 10:00 по 16:00
м. Харків:
Графік роботи:
понеділок – п'ятниця: з 10.00 до 16.00
субота, неділя: вихідний
м. Хуст:
Графік роботи:
понеділок – п'ятниця: з 10.00 до 16.00
субота, неділя: вихідний
м. Рівне:
Графік роботи:
понеділок – п'ятниця: з 10.00 до 16.00
субота, неділя: вихідний
м. Київ:
Графік роботи:
понеділок – п'ятниця: з 10.00 до 16.00
субота, неділя: вихідний
Кол-центр - центр телефонного обслуговування споживачів
• 0 800 30-44-54
У ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" функціонує Кол-центр, який працює за розкладом:
Понеділок - п'ятниця: з 08:00 год. до 17:00 год.
Вихідні дні: субота-неділя
До його фахівців можна звернутися за номерами телефонів:
0 800 30-44-54 – безкоштовно на території України;
(067) 393-31-37 - згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв'язку;
(067) 393-31-36 - бухгалтерія, згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв'язку;
(097) 538-04-54 - юридичний відділ, згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв'язку;
(067) 538-04-54 - згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв'язку;
gasenergo2019@gmail.com - електронна скринька для прийому повідомлень.
Фахівці Кол-центру надають інформаційно-консультаційні послуги щодо:
- укладення договору про надання послуг з постачання електричної енергії;
- порядку приєднання до електромереж (процедура підключення до мережі);
- діючих тарифів на послуги з постачання електричної енергії;
- надання контактних даних або маршрутизація звернення до відповідного ОСР оператором кол-центру електропостачальника у разі звернень з питань розподілу електричної енергії
- про стан особового рахунку.
Приймають інформацію щодо:
- показів засобів обліку;
- виникнення проблем з електропостачанням;
- крадіжок електроенергії та електрообладнання;
- неправомірних дій працівників компанії.
З питань розподілу електричної енергії у вашій області
можна ознайомитись тут:
Інформаційно - консультаційний центр споживачів електричної енергії
Для формування між ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" та споживачами електричної енергії прозорого
інформаційного середовища з питань щодо постачання електричної енергії, поліпшення
якості обслуговування, підвищення рівня оплати за відпущену (спожиту) електричну енергію
та сприяння ефективному використанню електричної енергії працює Інформаційно-
консультаційний центр споживачів електричної енергії.
Основні завдання центру:
- • Інформування заявників щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.
- • Надання інформації та консультацій заявникам з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов'язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо.
- • Розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" та заявниками.
- • Листування зі споживачами електричної енергії, підприємствами, органами виконавчої влади, організаціями та іншими установами з питань, що належать до повноважень ІКЦ.
Інформаційно-консультаційний центр споживачів електричної енергії є загальнодоступним центром для юридичних та
фізичних осіб-підприємців, які є споживачами електричної енергії або мають намір стати
споживачами та звернулися за консультацією, отриманням інформації або для розв'язання
суперечних питань, що виникли між ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" та заявниками.
Інформаційно-консультаційні послуги надаються заявнику на безоплатній основі.
У разі виникнення суперечностей та спірних ситуацій між ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" і
споживачами електричної енергії і для об'єктивного їх розв'язання, при інформаційно-
консультаційному центрі споживачів електричної енергії ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" діє колегіальний орган - Комісія
Інформаційно-консультаційного центру споживачів електричної енергії.
До складу Комісії входять представники територіального представництва Національної
комісії регулювання електроенергетики та Державної інспекції з енергетичного нагляду за
режимами споживання електричної і теплової енергії у Львівській області.
Крім того, Комісією Інформаційно-консультаційного центру споживачів електричної енергії проводиться прийом заявників,
яких не задовольнили роз'яснення товариства.
ЦЕНТР РОЗТАШОВАНИЙ ЗА АДРЕСОЮ:
79026, м. Львів, вул. Стрийська, буд. 86 В, кв. 1
ТЕЛЕФОНИ:
(067) 393-31-37,
(067) 538-04-54,
(067) 393-31-36 - бухгалтерія,
(097) 538-04-54. - юридичний відділ.
Адреса електронної пошти: gasenergo2019@gmail.com
Відповідальний за вирішення спорів -
керівник Харов Ігор Олегович
РЕЖИМ РОБОТИ ЦЕНТРУ:
понеділок – п'ятниця: з 8.00 до 17.00
субота, неділя: вихідний
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН КОМІСІЄЮ ІНФОРМАЦІЙНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ СПОЖИВАЧІВ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ:
другий вівторок місяця з 15.00 до 16.00
Інформаційно-консультаційні послуги надаються ІКЦ на безоплатній основі.
Контактна інформація для зв'язку з нами
Відповідальний працівник за розв'язання спорів:
Жук Роман Євстахійович
Телефони:
+380 (67) 538 - 04 - 54,
+380 (67) 393 - 31 - 37,
+380 (93) 410-83-20,
+380 (67) 393 - 31 - 36 (бухгалтерія),
+380 (97) 538-04-54 (юридичний відділ)
Адреса електронної пошти для прийому електронних звернень від споживачів:
gasenergo2019@gmail.com
Поштова адреса та адреса офісу обслуговування споживачів:
79026, м. Львів, вул. Стрийська, будинок 86 В, кв. 1
Робочі дні: Понеділок - П'ятниця з 8:00 до 17:00, перерва з 12:00 до 13:00.
Вихідні дні: Субота, Неділя